fredag 30. januar 2009

nr. 6 most popular blog written in Norway.

Ida Wulff
nr. 6 most popular blog written in Norway.

Jeg sitter å surfer etter blogger og kommer innom litt av hvert. Spesielt mange samfunskritiske og politiske blogger, med mange fornuftige saker. Hadde slike tema interisert meg, ville jeg virkelig vurdert å følge noen slike blogger. Jeg har stor forståelse at slike blogger blir populære, med mange faste lesere. Noe jeg ikke har så lett for å begripe er hvorfor bloggere alla Ida Wulff har så mange faste lesere. Ei 18 år gammel jente, som skriver opptil 3 innlegg om dagen, som idag har, allerede før kl. 11.20 en fredag formiddag har puplisert dagens første innlegg. Det handler om at hun skal fikse neglene sine. Jeg blar meg nedover bloggen og jeg ser en rød tråd gjennom det hele; bloggene handler om livet hennes. Om dagen hennes. om minuttene hun lever. hun deler med hele verden hva hun holder på med dag ut og dag inn. For å sitere min gode venn Lars Tore By Vollset;

"
Mange blogger bretter ut om alt om seg selv, viser masse bilder, og hele tiden har et sammendrag av hva man har gjort hver dag."

Denne setningen gir ei flott oppsumering av Ida Wulffs blogg.
Denne bloggen er nr. 6 mest leste norske bloggen.

Ida Wulff kan jeg godt forstå, hun har fått mye oppmerksomhet pga. bloggingen sin. Hun synes vel sitt liv er verd å dele med alle.
Det er de faste leserne jeg ikke helt klarer å forstå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar